20 Haziran 2008 Cuma

Müşteri.Com

Müşteri.Com


Epsilon Yayınları;
İstanbul, 2001, 269 sayfa, Türkçe


Amacı elektronik ticarette başarılı olmanızı ve internet üzerinden para kazanmanızı kolaylaştırmak olan müşteri.com, her şeyin müşteriyle başladığı düşüncesinden yola çıkıyor.

National Semiconductor, Hertz, Wells Fargo, American Airlines ve Amazon.com gibi başarılı organizasyonların stratejilerinden ve faaliyetlerinden örnekler veren kitapta doğru müşterileri hedeflemekten, müşteri sadakati yaratmaya, işletme faaliyetlerini yeniden düzenlemekten karlı bir elektronik stratejisi oluşturmaya kadar pek çok konuya değiniliyor.

müşteri.com elektronik ticaret için Web sitesi oluşturmayı düşünen, yeni teknolojileri en etkin şekilde kullanmak isteyen ve hepsinden önemlisi müşterilerin kendisiyle iş yapmasını kolaylaştırmayı önemseyen herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.

Hiç yorum yok: