21 Haziran 2008 Cumartesi

Adım Adım Microsoft PowerPoint 2002

Adım Adım Microsoft PowerPoint 2002

M. Selim Tosun, Perspection Inc
Arkadaş Yayınları;
2002, 18,5x27,5 cm, 354 s. sayfa, Türkçe


Office XP ile birlikte Microsoft'un onayladığı tek resmi kurs kitabı

olma özelliği taşıyan Adım Adım serisiyle MOUS sınavına hazırlanacak ve

sınav sonunda alacağınız sertifika ile bilgisayar bilginizi

ispatlayacaksınız.

Adım Adım Microsoft® PowerPoint® 2002, Microsoft'un elektronik sunu

oluşturma programı PowerPoint'in son sürümünü kullanmayı adım adım ve

hızla öğretecek bir kaynaktır. Kitap, hem PowerPoint'i kullanmaya yeni

başlayanlar hem de PowerPoint 2002'ye geçiş yapan deneyimli kullanıcılar

için tasarlanmıştır. Kitabın ekinde yer alan CD-ROM, alıştırmaları

yaparken kullanacağınız hazır uygulama dosyalarını içermektedir.

Adım Adım Microsoft® PowerPoint® 2002 ile hazır şablonlar ve akıllı

etiketler kullanarak düşüncelerinizi güçlü sunulara dönüştürecek; bir

çırpıda olağanüstü diyagramlar, çizelgeler ve metin yaratacak ya da

alacak; konuşma, animasyon,3-B efektler ve filmler ekleyip kendi

kendine çalışan slayt gösterileri oluşturacak; işbirliği yapmak için

çalışmanızı e-posta ile iş arkadaşlarınıza gönderecek; ister toplantı

odasında isterseniz Web'de toplantı yapacak ve Microsoft Office Uzman

Kullanıcı (MOUS) sınavına hazırlanacaksınız.

Adım Adım Microsoft® PowerPoint® 2002, tüm yeni özellikleriyle

PowerPoint 2002'yi kullanmayı kısa zamanda ve hızla öğretecek renkli ve

özel baskılı bir kaynak kitaptır.

Hiç yorum yok: