20 Haziran 2008 Cuma

Adım Adım Microsoft Front Page 2002

Adım Adım Microsoft Front Page 2002

Online Training Solutions Inc.; Çeviren: Serdar Özkaya
Arkadaş Yayınları;
4 Renk ve CD Eklidir.


Microsoft FrontPage'i öğrenmenin akıllı yolu-her seferde bir adım!

Deneyerek öğrenme kolaylaştı. Visio 2002 sürümünü kullanarak profesyonel

kalitede diyagramlar ve çizimler üretmeyi hızla, kendi başınıza öğrenin.

Adım Adım dizisi ile yalnızca gerek duyduğunuz dersleri çalışabilir ya

da kitabın başından sonuna kadar ilerleyebilirsiniz. İki durumda da,

gerek duyduğunuz becerileri gerek duyduğunuz anda kazanıp uygulayarak,

alacağınız eğitimi kendiniz belirlersiniz.

Şekil ve diyagramları biçimlendirme, yeniden boyutlandırma,

renklendirme ve bağlamanın hızlı yollarını öğrenin,

Temel akış çizelgelerinden, kuruluş şemalarından, ofis

yerleşimine ve ağ diyagramlarına kadar her şeyi üretin,

Microsoft® Office belgelerine, e-postalara ve webe kolayca

çizimler ekleyin. Değişiklikleri eşitlemek için bağlantılar kullanın

Kendi kalıp ve şablonlarınızı oluşturun

Hiç yorum yok: